Velká omluva

31.03.2012 18:58

 

Milí čtenáři,

omlouvám se všem z vás, který od října 2011 až do teď, tedy do 31.3. 2012 pravidelně vyhlíželi novou kapitolku. Především se však omlouvám za to, že jsem nedala vědět, co se děje.

Vážně jsem uvažovala, že psaní této povídky ukončím, ale nemohla jsem se rozhoupat k tomu, abych to napsala na tyto stránky. Nicméně (světe, div se) změnila jsem názor a vrátila se zpět. Zbývá jen doufat, že tuto povídku před jejím ukončením už nic neohrozí (nicméně slibuji dát vám tentokrát vědět, pokud to bude v mých silách, kdyby k ohrožení došlo).

Miluji psaní této povídky a miluji vaše komentáře. Doufám, že se mi po několika dalších zveřejněných kapitolách opět vrátí vaše přízeň.

GrayLady

 

 

Pokud byste se k tomu chtěli vyjádřit...

o:-)

Datum: 25.07.2012 | Vložil: Beruška

Ahojky, jak to vypadá s novou kapitolkou? Od půlky června se těším na Citronové bonbony...

žádné omluvy

Datum: 02.04.2012 | Vložil: belldandy

Graylady, omluvy není třeba, protože ty jsi pánem svého života i této povídky. :) Ale my tví čtenáři jsme vděční , že jsi se rozhodla, jak jsi se rozhodla. Vítej zpět ... a piš pokud možno i pro své vlastní potěšení :)).

:-)

Datum: 01.04.2012 | Vložil: Kitti

Hurááááá, díky, že ses ozvala. Prosím, pokud se rozhodneš v budoucnu nepokračovat, napiš nám to sem na web. Ušetříš si tím nepříjemné škytání a tlaky v hlavě, když ti čtenářky střídavě v duchu či nahlas spílají, případně se o tebe bojí... Myslím, že se nám tak všem uleví. Ale já hlavně doufám, že tato situace už nenastane a že povídku dopíšeš. Byla by to opravdu škoda, protože je skvělá.

Velké díky

Datum: 31.03.2012 | Vložil: Lenka

Ahoj, moc děkuji, že pokračuješ. Udělala jsi mi tím velikou radost. Tahle povídka patří k absolutní špičce, co jsem kdy četla. Také proto jsem trpělivě čekala a doufala. Poslední dobou jsem se ale dost bála, že se ti něco stalo. Přeji ti jen to nejlepší a snad už tě nic neodradí od dokončení. Díky

ako...

Datum: 31.03.2012 | Vložil: Krisis

...bola som ozaj smutna ze tu nic nepribudalo ale aj trochu vydesena bo som sa bala ci sa nestalo nieco tebe...som rada ze je vsetko ok a poviedka pokracuje ...mas moj obdiv ja by som pri prekladani nevydrzala a zelam vela trpezlivosti aj s nami....myslim ze niektori ludia budu na teba trosku nahnevani ale z toho si nic nerob poviedka ich dostane :) ja sa jej nevzaaad XD

Záznamy: 1 - 5 ze 5