ZÁŘÍ

29.10.2011 20:27

 

Máme za sebou první měsíc v povídce "Odstíny šedi", a tak jsem se rozhodla podělit se s vámi o malou pomůcku, která mi pomáhá, jak v plánování budoucího děje, tak v připomínání si předešlého ;-)  Doufám, že alespoň někoho z vás trošku potěší, když se ta nová kapitolka pořád nechce a nechce objevit :)

 

 

Jak vidíte všemi 12-ti kapitolami jsme zabrali pouhých 14 dní, a protože také říjen a listopad bude plný událostí, není příliš pravděpodobné, že se nám podaří spojit Vánoce  v této povídce s těmi realnými. Což je velké škoda, protože i mě samotné by se to tak více líbilo ;-)

Jenže času je málo a povzbuzení také příliš není... :D

 

 

Komentáře ;-)

není povzbuzení??

Datum: 31.10.2011 | Vložil: Nixerwil

ty jo. A to sem chodím koukat skoro každý den jestli něco nepřibylo :D mámt i nechat komentář vždycky, když se zastavím? Mě to problémy nedělá :D klidně ti napíšu deníček :D

Re: není povzbuzení??

Datum: 31.10.2011 | Vložil: Nixerwil

a jinak jsem zapoměla dodat, že ti fandím, a těším se na další pokračování, protože novou kapitolu "zhltnu" jako polívku a pak zase nic :D ale nevadí mi to. Na dobrá díla se vyplatí čekat :-)

Re: není povzbuzení??

Datum: 03.11.2011 | Vložil: GrayLady

Mám radost, že mi fandíš a věříš, že na mou povídku se vyplatí čekat :-))
A deníček... hmm... jo, klidně můžeš :-D Alespoň Kniha návštěv nebude poloprázdná a já budu mít, co číst :D :D

skvělé

Datum: 30.10.2011 | Vložil: Kitti

Gray Lady, to je super kalendář!!!! Fíha, tolik věcí se dá stihnout za měsíc:-)))) skvělá pomůcka, díky. Vánocemi se netrap, já říkám, že nejlepší vánoční dárky dostávám v březnu... když se konečně potkám s přáteli, co si to od vánoc slibujeme. Takže tvoje vánoce budou fajn v lednu, únoru i březnu... V květnu už ne, protože to znamená, že bys psala pomalu a málo přidávala:-))) a to bych měla absťák. Doufám, že 13. kapitola se nám blíží mílovými kroky.

Re: skvělé

Datum: 03.11.2011 | Vložil: GrayLady

Děkuji, má věrná komentátorko:-)) Jak píšu níže, plánuji přidávat jeden každý "povídkový" měsíc, abysme se všichni dobře orientovali ;-) a v říjnu toho stihneme ještě více ;-)
OK, tak doufám, že do března ty vánoce stihnu :-D
Nyní už se 13. kapitola mílovými kroky skutečně blíží :)

časový rozvrh

Datum: 30.10.2011 | Vložil: Makawi

Tvůj nápad se mi moc líbí a samotnou mě udivilo, kolik se toho zs ten měsíc stihlo udělat. Je velká škoda, že se nestihnou spojit Vánoce, ale je to pochopitelné. Tato povídka se mi moc zalíbila a nemůžu se dočkat další kapitoly. Já jsem ale jinak spíše tichý čtenář, a tak si nic nedělej z toho, že je komentů málo. ;-D

Re: časový rozvrh

Datum: 03.11.2011 | Vložil: GrayLady

Jsem ráda, že se ti kalendář líbí :-) Mám v plánu přidávat je každý "povídkový" měsíc.
Uvažovala jsem, že se do psaní vrhnu s nevídaným nadšením a Vánoce stihnu. Jenže to bych nesměla dělat nic jiného a to bohužel nejde :(
A jsem taky moc ráda, že se ti povídka líbí a žes mi to dala vědět, když jsi ten tichý čtenář :D

Záznamy: 1 - 7 ze 7