Seznam dokončených povídek HP/SS v ČJ (vaše doporučení)

17.09.2011 10:37

 

Tady naleznete povídky, které jsem zatím nestihla přečíst, ale byly mi doporučeny, nebo jsem na ně narazila někde na internetu :-)

Budu velmi ráda, pokud budete pokračovat v doporučování ;-)

 

 
Seznam bude opět rozělený do těchto dvou částí:
1) Slash - příběhy, ve kterých mají Harry se Severusem milostný vztah
2) Severus v rodičovském postavení - příběhy, ve kterých se zjistí, že Harry je Severusův biologický syn a příběhy, ve kterých Severus Harryho adoptuje či se stane jeho opatrovníkem
3) Přátelé, spolupracovníci, Severus jako rádce apod. - příběhy, ve kterých bude vztah našich dvou hrdinů důležitý, ale nebude zapadat do žádné z předchozích kategorií
 
 
1) Slash
 
Nové Bradavice / autorka: Darkness
Obsah: Voldemort padl, Bradavice byly zničeny. Musí to tak zůstat na věky?
Zatím jsem neměla příležitost si tuto povídku přečíst, ale podle vysokého hodnocení je pravděpodobně velmi dobrá.
 
Nečekaná pravda /autorka: Magdelena; překlad: yellow
Obsah: Harry se Severusem se pokouší zjistit, jak pro všechno na světě skončili nazí, s kocovinou a zřejmě ...ehm... vzatí.
Zatím jsem neměla příležitost si tento překlad přečíst... ale určitě se na něj brzy vrhnu...
 
Tequila / autorka: tallulahbell; překlad: yellow
Obsah: Následky propité noci.
Další pravděpodobně úžasný kousek, který na mě čeká...
 
Na druhý pohľad / autorka: Lucy
Autorka žádné shrnutí neuvádí (nebo jsem ho nenašla) a jediné co můžu z (velice zajímavé) první kapitoly vyčíst je, že děj příběhu se bude odehrávat někdy (nejspíše několik let) po skončení Harryho školní docházky... Jinak se moc těším až si na tento příběh najdu čas.
 
Nocturne / autorka: Tira Nog; překlad: Misto713
Obsah: Bystrozor Harry Potter se dozví překvapivé tajemství o svém bývalém učiteli lektvarů.
Tuto povídku jsem nečetla a asi ani číst nebudu, protože nemám příliš ráda příběhy, ve kterých je Severus upír (tedy až na jednu výjímku, kterou honem běžím přidat to anglicky psaných povídek). Ale vzhledem k tomu, že mnoha lidem se líbí a jsou na ni výborné recenze, jistě si zaslouží být zde s ostatními.
 
 
 
2) Severus v rodičovském postavení
 
 
Krev není voda /autorka: Pecka
Autorka jako úvod uvadí: Na úvod chci říct - tohle je temné a depresivní čtení. Nemohla jsem odolat zkusit si taky napsat něco podobného :D
Podle rychlého prozkoumání některých kapitol (byla jsem zvědavá a měla málo času) je tato povídka dějem podobná anglické povídce "In blood only"... Sympatického Snapea tedy asi očekávat nemůžeme.
 
Horší než smrt / autorka: Pecka
Autorka žádné shrnutí neudává (alespoň myslím). Podle informací od Lily ;-) se bude jednat o opatrovatelský vztah.
A jak jinak - já tento příběh opět nečetla...
 
 
 
3) Přátelé, spolupracovníci, Severus jako rádce, apod.
 
Podivné prázdniny / autor: assez
Obsah: Jedny podivné prázdniny... Podivné prázdniny je příběh s pointou. Severus a Harry ztroskotají na moři; proud je odnese k ostrovu, jež je liduprázdný. Tam společně musí dokázat žít vedle sebe - dva odvěcí rivalové, dva odvěcí nepřátelé, ti, jež se nemohli dříve ani vystát. Jenže… :) Co vede Harryho k tomu, jak se chová? Dokáží ti dva žít vedle sebe? Dokáží se smířit s tím, co o sobě ví, s minulostí a s válkou, která se k nim žene i přes to, že si to nikdo nepřeje? Mělo význam ztroskotat? Byly ty dny strávené na ostrově užitečné? Čtěte… a rozhodněte se sami.
Vzhledem k tomu, že se k české fanfiction teprve po dlouhé době vracím, ještě jsem tuto povídku nečetla (stále se na ní jen chystám - což platí o mnohých dalších). Napište mi tedy, prosím, pokud jsem ji zařadila špatně.
 
 
 
V rozšiřování seznamu budu pokračovat co nejdříve. Vašich doporučení mám totiž opravdu dost :-) Ale samozřejme (přestože je stále nestíhám přidávat) budu ráda i za další ;-)

 

Vaše GrayLady

 

Komentáře k seznamu a vaše doporučení

Povídka

Datum: 22.09.2011 | Vložil: anonymka9

Mám jednu povídku, která je nádherná, ale autorka - Jutaki neodpovídá a nedává tam další kapitoly, nemá žádný kontakt, že bych se zeptala jestli jde její návrh okopírovat a někdo by ji dokončil, já bohužel psát neumím, ale předpokládám že někteří by mohli tu povídku dopsat ;-)

https://jutaki.blogspot.com/search/label/Nov%C3%A1%20v%C4%9B%C5%A1tba%20%28od%20Jutaki%29

Nová věštba od Jutaki ;-)

Tak bych prosila jestli by někdo nesehnal nebo nezná její e-mail a napsal ji jestli tu povídku může dopsat a dopsal by ji. Ráda bych se dočkala konce a jak bude Harry ve škole s Malfoyem :-) Přihlásí se někdo?

Záznamy: 1 - 1 ze 1